Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang 10% KORTING op je volgende aankoop.

&nsbsp;

2-in-1 Corrigerend Onderrokje-Topje

Het 2-in-1 Corrigerend Onderrokje-Topje van CASS is een uniek onderrokje. Het is de perfecte onderrok voor je bruidsjurk, avondjurk, galajurk of cocktailjurk. Daarnaast kan je het ook dragen als een corrigerende bustier. Je kan het dus dragen om zowel je onder- als bovenlichaam te corrigeren.

• Kan gedragen worden als een figuurcorrigerend of afslankend rokje
  • Met een liftend effect op de bips
  • Verslankt en stroomlijnt het onderlichaam
  • Blijft zitten onder de heup
  • Ideale onderrok voor bruidsjurk of galajurk
  • 2 in 1 : kan ook gedragen worden als een bustier zonder schouderbandjes
  • Dan lift het de buste zonder deze plat te duwen
  • Ook beschikbaar in grote maten XXL (=1X) en XXXL (=2X)
€ 69
E-mail naar een vriend

* Verplichte velden

Artikelen toevoegen aan winkelwagen

Productbeschrijving

Dankzij de brede en soepele tailleband, kan je het 2-in-1 Corrigerend Onderrokje-Topje als afslankrokje of als corrigerende bustier dragen.

Als bustier zonder schouderbandjes lift deze afslankende top de buste zonder ze plat te duwen. De top stroomlijnt zichtbaar de taille terwijl de stof mooi op z'n plaats blijft zitten, tot 3 cm onder de heupen. Het 2-in1 Corrigerend Onderrokje-Topje corrigeert zichtbaar je bovenlichaam. Combineer het met een Corrigerende Slip van CASS voor een figuurcorrectie van je volledige lichaam.

Of draag het 2-in-1 corrigerende Onderrokje-Topje als een figuurcorrigerend onderrokje met een liftend effect op je bips!

Kleding Tips

2-in-1, handig voor wanneer je op reis bent!

Ideaal als figuurcorrigerend onderrokje voor je bruidsjurk, trouwkleed, avondkleed of galajurk.

Klantenreviews

Perfect Review door isabel · geplaatst op 14-04-11

Ik had een shapewear rokje nodig voor onder net iets te doorschijnende kleedjes en dit is precies wat ik nodig had. De stof kleeft niet en de kleedjes vallen soepel. Het opliftend effect aan de billen en de platte buik zijn mooi meegenomen ;-)

Effect Review door Tine B. · geplaatst op 04-03-11

Ongelooflijk welk effect ik bekom met het Cass corrigerende rokje-topje. Geen randen meer onder mijn rokjes of topjes.

Schrijf je eigen review

U werkt aan review: 2-in-1 Corrigerend Onderrokje-Topje

* Verplichte velden
  Bezig met laden...